+31(0)6 - 29 33 00 48             info@projectreferenties.nl

Zo komt u aan relevante projecten

Projecten kunnen om uiteenlopende redenen relevant zijn. Die redenen variëren per doel (commercieel, inhoudelijk, enz.), doelgroep (klanten, medewerkers, concurrenten, enz.) en levensfase (start-up, scale-up, multinational, enz.). Daarnaast spelen criteria als grootte, complexiteit, innovativiteit, vakgebied en locatie een rol. Minder spectaculair betekent nog niet minder relevant. Zelfs als u nooit een gouden ei legt, kunnen standaard projecten relevant zijn. U bestaat, dus u bent relevant. Wel moet u selecteren en doseren. Daar helpen wij graag bij.



Wat leveren projectreferenties mij op?Wat leveren projectreferenties mij op?

De werkdruk is al hoog genoegIk heb genoeg werk, dus waarom zou ik projectreferenties gebruiken?

Projectreferenties kun je beter uitbestedenWaarom kan ik projectreferenties beter uitbesteden?

Anderen publiceren niet, dus ik ook nietMijn concurrenten publiceren geen projectreferenties, dus waarom ik wel?

Gaat de concurrent er met mijn referenties vandoor?Gaan concurrenten aan de haal met mijn referenties?

Wat als mijn klant niet wil meewerken?Mijn klant wil niet meewerken. Wat nu?